donderdag 17 november 2011

Cruijff eruit!



Dat Louis van Gaal de nieuwe Algemeen Directeur wordt is een klap in het gezicht voor Johan Cruijff, maar een overwinning voor Ajax. De bemoeienissen van de voormalig nummer 14 hebben de afgelopen vier maanden alleen maar meer onrust veroorzaakt dan dat het daadwerkelijk iets heeft opgeleverd. Een club besturen heeft hij totaal geen verstand van, evenmin 3 regels tekst onthouden voor een 1.5 minuut durend reclame spotje. Drie jaar geleden was ik zelf in het ADO stadion om een glansrol te vervullen in een reclame van de ING voor het EK 2008. In het onderstaande filmpje kom ik linksboven na 3 seconde het stadion binnenlopen. Overigens is de Franse supporter met een Loekie de Leeuw hoofd ook geen onbekende van mij! Goed gedaan Brok, je familie zal trots op je zijn! Opnames moesten wel 20 keer opnieuw worden gedaan, aangezien Johan zijn tekst niet kon onthouden!


Gisteravond is de 150e ChessVibesOpenings (CVO) de deur uitgegaan, het digitale magazine omtrent de laatste ontwikkelingen op openingsgebied. Al bijna 3 jaar maken wij (Peter, Merijn en ik) wekelijks een overzicht van de belangrijkste en spectaculairste partijen die de wereld van de schaakopening zo interessant maakt. Nog geen lid? Hier kun je een voorbeeldnummer inkijken en kun je verdere informatie ook terugvinden over ons andere magazine ChessVibesTraining (CVT). Deze week hebben wij een speciale korting van 15% als je lid wordt op CVO. Ik zeg doen! :)

Na het EK landenteams is er alweer een nieuw top toernooi begonnen. In Moskou wordt van 16-25 november het allersterkste toernooi van het jaar gespeeld. Morgen 18 november van 14.00-16.00 zal ik via de PlayChess server live commentaar geven en vervolgens om 20.00-21.00 een samenvatting met de hoogtepunten van de dag. Mocht je morgen helaas verhinderd zijn, niet getreurd! Woensdag 23 november zal ik wederom verslag doen. Dezelfde tijd, dezelfde zender! Voor de echte liefhebber die niet achter zijn computer vandaan te krijgen is verzorg ik vanavond online van 19.00-20.00 een lesje om het Siciliaans in 25 zetten te verslaan. See you all then!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten